رژیم کتوژنیک را بیشتر بشناسید.
نوشته شده توسط : شکری

رژیم کتوژنیک یک رژیم لاغری با چربی بسیار بالا می باشد. در رژیم لاغری کتوژنیک میزان کربوهیدرات بسیار کم است که با مصرف پروتئین باعث تقویت رشد می شود. افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن می شون می توانند به وسیله این رژیم لاغری به وزن سابق خود بازگردند. همچنین افرادی که دچار پرخوری عصبی شده اند نیز می توانند از این رژیم لاغری کمک بگیرند.

رژیم لاغری کتوژنیک

رژیم کتوژنیک همچنین باعث می شود که بدن کتون ها را بسازد. کتون ها، مواد شیمیایی هستند که از تجزیه و شکستن چربی بدن بدست می آیند. مغز و قلب با کتون ها به عنوان منبع انرژی کار می کنند. این رژیم غذایی باید بدرستی و دقیق دنبال شود. مصرف کربوهیدرات زیاد می تواند فرایند کتوزیس را متوقف کند. محققان نمی دانند که چرا این رژیم غذایی مفید و کارآمد است. اما برخی کودکان وقتی این رژیم غذایی را دنبال می کنند، هیچ حمله ای را تجربه نمی کنند. این رژیم غذایی برای هر کودکی مفید و کارآمد نیست.

روش های لاغری

استفاده از رژیم های لاغری یکی از انواع روش های لاغری و کاهش وزن می باشد. افرادی که دچار چاقی مفرط هستند همچنین می توانند از ورزش برای لاغری نیز استفاده کنند. همچنین افرادی که با استفاده از هیچ یک از روش های لاغری کاهش وزن نداشته اند می توانند به سراغ عمل های لاغری بروند. گفتنی است که معروف ترین عمل لاغری اسلیو معده نام دارد.

ورزش برای لاغری

از جمله ورزش های لاغری می توان به لاغری با پیاده روی، ورزش لاغری دست و ورزش لاغری پا اشاره کرد. استفاده از رژیم های لاغری به همراه ورزش های لاغری موضعی می تواند به شما در کاهش وزن کمک بسیاری بکند.

رژیم های لاغری

رژیم کتوژنیک یکی ز انواع رژیم های لاغری محسوب می شود. رژیم های لاغری به دو دسته اصلی رژیم لاغری سریع و رژیم لاغری اصولی تقسیم می شوند که رژیم لاغری سه روزه از جمله رژیم های لاغری سریع محسوب می شود.

عمل لاغری

انواع مختلفی از عمل های لاغری وجود دارند اما برای پیدا کردن بهترین روش لاغری باید به متخصصین تغذیه و جراح لاغری مراجعه کنید. به همراه کمک بهترین جراح لاغری می توانید یکی از بهترین عمل های لاغری را پیدا کنید.

منبع: https://www.dritm.ir/





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: